Thursday, May 26, 2016

Take Me To The River

                Helloo Sunshines! This is my outfit for a beautiful Day in Town or 
              for  a Relaxing One To the River .My main word is this Biker Jacket from HM multifunctional for any occasion as you see.
                I choose One of my mothers maxi skirt with my favorite color of Emerald  fixings some       
                    Details and Voilà very Stylish ! Short Boots because the Weather is Unstable and for an unexpected plan like Going to the river 
:)

Pershendetje Rreze Dielli!
 Kjo eshte Veshja qe une kam zgjedhur per nje dite te bukur ne qytet
Ose per nje dite relaksuese afer Nje Lumi .
Fjala Kryesore eshte Xhaketa e lekures te cilen e kam blere tek HM 
Shume funksionale qe e perdor ne cdo rast .
Si Gjithomone me pelqen shume ti fus hundet tek garderoba e mamit
Dhe zgjodha nje fund te gjata me ngjyren e preferuar Emeraldin 
Duke i bere disa rregullime te vogla dhe Voilà Shume ne Mode !
Zgjodha nje pale cizme te shkurtra lekure sepse moti eshte shume i paqendrueshem 
Dhe pse jo per nje plan te papritur si te gjendesh afer nje lumi .
:)




                                                                    
































No comments:

Post a Comment